Розарії українською мовою

ІV

Праця в Общині

Короткий Розарій (за книгою "Агні Йога. Община")

АУМ ТАТ САТ. АУМ

Розвіюємо марновірство, невігластво й страх.
Куємо мужність, волю та знання.
Будь-яке прагнення
до освіти вітається.
Кожен забобон неуцтва викритий.
Трудящий, чи горять у твоїй свідомості
основи співпраці й общини?
Якщо це полум'я вже просвітило мозок твій,
засвой ознаки Вчення Наших Гір.
Трудящий, не втомися перед головоломкою
деяких виразів.
Кожен рядок - вища міра простоти.
Привіт трудящим і шукачам!

АУМ ТАТ САТ. АУМ

1. Почуття відсутності спеціальності - Наше почуття, адже Ми живемо для всього комплексу життя. Кожен спеціаліст, який наближається до Нас, неминуче втрачає одноколірні окуляри. Тому намагайтеся, щоб уже тепер спеціальність була однією із страв вашої трапези. Як птиці над землею, як бджоли над всіма квітами, Ми можемо вбирати цілісність Світобудови. (14)1

АУМ

2. Будування общини любить напруженість. Можна помітити, як при різних виявленнях сприяє напруженість. Навіть проста напруженість тіла посилює елементарні явища. Не тільки обтяження нервових центрів, але й м'язові скорочення створюють еманацію почуттів посилену. Не сидіння у спокійній зручності, але зомлілі від праці члени дадуть насичення енергії. Але, звісно, тілесне - тільки для найелементарніших проявів, необхідна напруженість центрів мозку. Кращою напруженістю буде постійна настороженість. (155)

АУМ

3. Наведемо картину з Нашої Общини. Засоби Наші напружені для Загального Блага. Кожен працює в повній готовності. Ось Наш безпровідний зв'язок приніс термінову новину - треба вплив особистий. Обрана Рада призначає виконавця. Іноді виконавець знає весь перебіг доручення, іноді ж йому дається тільки проміжна дія. Часто часу достатньо лише для вибору належного плаття, і часто розпочата книга йде у книгосховище непрочитаною. Часто тривалість доручення не визначена. Часто наслідки доручення не видні. Що ж змушує обраного радісно відриватися? Що допомагає йому поспішати в холоднечу по крижаним брилам? Який наказ може визвати посилений труд? Радість готовності зростає зі звичної настороженості. (155)

АУМ

4. Коли Раджу розвивати напруженість і настороженість, не для тягаря кажу. Мої поради мають у кінцевому наслідку радість. Ті ж, хто устрашаються напруженою роботою, ті лякаються форми й закону енергії. Нехай вони безформно йдуть до місяців, що розкладаються. Нехай своїм розкладанням доповнюють те, що підлягає докорінній переробці. Умійте передбачати радість! (155)

АУМ

5. Мчу чи нерухомий, але спрямований. Учуся чи даю знання, але спрямований. Самотній або в натовпі народів, але спрямований.
Як напружити спрямування? Де коріння й умови його? Про якість праці й дії ви чули. Умови такі: повна перевантаженість та усвідомлення небезпеки життя. Перевантаженість поставить тіло в напрямку напруженості. Усвідомлення небезпеки кожного часу життя дасть чутливість і знання безповоротності. (180)

АУМ

6. Важке питання, що вважати виявом справи. Ми знаємо, що справа в якості, а не в обсязі й кількості. Але нові люди часто не бачать якості, і ознака зовнішнього обсягу для них затуляє сутність. З легковажності вони зайняті роздуванням мильної бульбашки й веселку розкладання приймають за світло осяйності. Навіть досить досвідчені розуми зайняті механічним підрахунком замість зіставлення сутності. Як сказати їм, що тільки якість осяє і затвердить їх?
Розрізняйте великі справи від довгих мерців. (185)

АУМ

7. Часто звинувачують общину в насильстві над свободою особистості. Це звинувачення застосовне до будь-якого компромісного устрою, але не до общини. У свідомій общині місце є для кожної праці. Може кожен вибрати працю за бажанням, адже кожна праця витончена новими досягненнями. Немає нудьги механічного виконання, адже робітник є в той же час випробувачем. Він розуміє значення завдання, щоб, не порушивши загального комплексу руху, внести вдосконалення праці. (202)

АУМ

8. Наведемо приклад Нашої Общини. Наш друг хімік В. хоче зайнятися розкладанням променів - ніхто йому не заважає. Наш друг К. хоче вдосконалити радіо застосуванням нових світлових хвиль - йому ніхто не заважає. Наша сестра П. зайнята соціальною проблемою сусідньої країни - їй ніхто не заважає. Наша сестра Ю. зайнята землеробством і вносить багато приладдя - їй ніхто не заважає. Сестра О. любить лікувальні рослини й питання освіти - їй ніхто не заважає. Брат Х. поставив чудовий ткацький верстат і також працює над перетворенням общин. Брат М. зайнятий історичними дослідженнями. Наш швець пише чудові філософські трактати. Рішуче кожен знаходить працю по собі й за бажанням може змінювати її.
Отже, потрібні бажання роботи й розкрита свідомість, за якої кожна праця стає захоплюючою. Адже праця іде для майбутнього, і кожен несе кращий камінь. І Ми зараз з огляду на гори говоримо для майбутнього. І ви ці слова передасте жителям долин, і вони ще раз згадають про можливості існування Общини. (202)

АУМ

9. Повторювали - умійте знайти радість у вічній праці й у вічному дозорі. Ви чули музику й спів у Нашій Общині. Треба розглядати їх, як частину роботи. Звичайно люди при звуках музики впадають у психічну бездіяльність і навіть не можуть народжувати образів. Це відбувається від звички розуміти відпочинок як отупіння. Можна звикнути користуватися мистецтвом як конденсацією сил. Не тільки піднесення діяльності, але й загострення сил дає твір краси. Але цей стан треба прийняти усвідомлено й навчитися користуватися еманаціями творчості.
Чи можна мислити побудову общини без кристалів звуку й кольору? Воістину, це буде кротова нора! Носії звуку й кольору мають принести в общину чашу нерозплескану. Знання і творчість будуть Амрітою общини. (224)

АУМ

10. Кооператив не крамниця, але культурна установа. Може бути в ній і торгівля, але основа має бути освітня. Тільки при такому напрямку можна докласти кооперацію до нового життя. Не легке таке об'єднання, люди звикли поєднувати торгівлю зі своєкорисливістю. Таку оману важко викорінити. Але негайно слід шляхом шкільної освіти усвідомити сенс здорового обміну. Заробіток не є користь. Плата за працю не є злочин. Можна бачити, що праця є єдиною справедливою цінністю. Так можна без потрясіння і зніяковіння все роз'яснити під прапором Освіти й Миру. (271)

АУМ

АУМ ТАТ САТ. АУМ

________________

1 У круглих дужках після абзацу вказаний номер пункту з книги "Агні Йога. Община".