Розарії українською мовою

ІІ

Роль Вчителя і Вчення в Общині

Короткий Розарій (за книгою "Агні Йога. Община")

АУМ ТАТ САТ. АУМ

Розвіюємо марновірство, невігластво й страх.
Куємо мужність, волю та знання.
Будь-яке прагнення
до освіти вітається.
Кожен забобон неуцтва викритий.
Трудящий, чи горять у твоїй свідомості
основи співпраці й общини?
Якщо це полум'я вже просвітило мозок твій,
засвой ознаки Вчення Наших Гір.
Трудящий, не втомися перед головоломкою
деяких виразів.
Кожен рядок - вища міра простоти.
Привіт трудящим і шукачам!

АУМ ТАТ САТ. АУМ

1.Багато можна вибачити тим, хто в пітьмі зберіг поняття Вчителя. Вчитель піднімає достоїнство духа. У нас поняття Вчителя подібно до лампади в пітьмі. Тому Вчитель може бути названий світочем відповідальності. Узи Вчення подібні до мотузки рятівної в горах. Учитель з'являється з моменту запалення духа. Відтоді Вчитель нерозривний з учнем. (60)1

АУМ

2. Не Бачимо кінця ланцюга Вчителів, і свідомість, наповнена Вчителем, піднімає досягнення учня, як дорогоцінний всепроникний аромат. Зв'язок учня з Вчителем утворює ланку сполучного ланцюга. У цьому захисті процвітають пустелі. (60)

АУМ

3. Учитель несе полум'я невгасимого подвигу. Вчення не переривається ні втомленістю, ні засмученнями. Серце Вчителя живе подвигом. У нього немає страху, і слова "боюсь" немає в Його словнику. (65)

АУМ

4. У кожній книзі має бути розділ про роздратування. Необхідно вивести цього звіра з дому. Суворість Вітаю, також рішучість. Указую, як вигнати глузливі жарти. Треба допомогти кожному вийти із затруднення. Треба зупинити кожен паросток непристойності. Треба дати кожному своє слово сказати й знайти терпіння. Порожні чутки обрізати й знайти десять слів проти кожного слова, що ганьбить Вчителя. Саме не промовчати на стрілу проти Вчителя. Мати й Вчитель - ці обидва поняття мають бути огороджені кожною книгою. Світло величі не згасимо. (78)

АУМ

5. Нехай кожна община чекає свого Вчителя, бо община й Учитель складають кінці однієї колони. Навіть у дрібницях треба пам'ятати основу будинку. Знову приходимо до необхідності змінити якість свідомості, тоді легкий перехід. (91)

АУМ

6. Неможливо отруєній свідомості розрізнити момент свободи й невільності. Людина, яка загубилася у здогадці, де рабство й де свобода, не може мислити про общину. Людина, яка придушує свідомість брата, не може мислити про общину. Людина, яка перекручує Вчення, не може мислити про общину. Основа общини - у свободі мислення і в повазі Вчителя. (98)

АУМ

7. Визнати Вчителя - означає стати в низку працюючих на пожежі. Якщо кожен від джерела спрямується до пожежі без порядку, то й джерело буде затоптано без користі.
Як би краще зрозуміти бережливість у свідомості, це захистить поняття Вчителя. Адже Вчитель, адже знання, адже еволюція світу будуть кращими шляхами до дальніх світів! (98)

АУМ

8. Як можна відчувати себе найбільше захищеним? Тільки встановивши найближчий зв'язок із Вчителем. Тільки в дійовій співпраці й у повазі криється найкраща можливість проходження через небезпечні сфери. Зв'язок із Вчителем є жива проникливість у майбутнє. (187)

АУМ

9. Шанування Вчителя і будування спрямованості до дальніх світів пов'язані, як веселка з'єднана сутністю світла. Навчіться зрозуміти, як високо поняття Вчителя. Проведіть цю риску від краю і до краю, від приходу й до відходу. Знайте, як явлено вам Вчення Світла, і пам'ятайте срібну нитку зв'язку. Зв'язок із Вчителем легкий, як крило орла, і орлине око дивиться вперед. Що ж можете вважати за краще, якщо ваша свідомість відкрита? Будова общини може допомогти зібрати думки. Адже не вантажні віслюки, але орли були вказані в порівнянні. Рука Вчителя зве до порогу общини. І з гори Нам видно, куди летить колесо необхідності. (187)

АУМ

10. Чуже Вчення наполягає на явищі підпорядкування, але община настільки насичена можливостями, що єдиною Ієрархією буде ступінь знання. Ніхто не призначає Ієрарха, але той хто слухає і пізнає, визнають тим цей ступінь. Учитель буде природним вождем. Учитель в Азії є поняттям законним. За заповітом Будди кожен майбутній Вчитель шанується особливо. В цьому відкритті можливості - уся запорука майбутнього. Насиченість атмосфери підніме майбутнє рішення світу. (215)

АУМ

АУМ ТАТ САТ. АУМ

_____________

1 У круглих дужках після абзацу вказаний номер пункту з книги "Агні Йога. Община".