Ключем, який допоможе вам діяти в нових умовах, буде розуміння того, що прийдешня епоха буде пов'язана з переходом на більш Божественні відносини між людьми. Ви відчуєте необхідність відродити моральність у суспільстві. Ви відчуєте принадність відносин, заснованих на дружбі, співпраці, взаємодопомозі, любові.
Афіна Паллада
Розарій Афіни Паллади
Учення про справедливі й несправедливі війни
Короткий Розарій за Диктовкою Афіни Паллади
від 22 грудня 2015 року
В ім'я Отця, Матері, Сина й Святого Духа. Амінь!
Отче наш1
Отче наш, що єси на небесах!
нехай святиться ім'я Твоє;
нехай прийде Царство Твоє;
нехай буде воля Твоя,
як на небі, так і на землі.
Хліб наш насущний дай нам на цей день;
і прости нам провини наші,
як і ми прощаємо винуватцям нашим;
і не введи нас у спокусу,
але визволи нас від лукавого:
бо Твоє є Царство, і сила, і слава на віки.
Амінь (Матв. 6:9-13)
Богородиця2
Богородице Діво, радуйся,
Благодатна Маріє, Господь з Тобою;
Благословенна Ти в жонах,
і благословен плід лона Твого,
бо Ти породила Спаса душ наших. (3-х)
Слава Отцю, і Сину, і Святому Духу,
і Божественній Матері,
і нині, і повсякчас, і навіки-віків. Амінь.
1. Я ЄСМЬ Афіна Паллада. Я є членом Кармічного Правління. Мене також знають як Богиню Істини. І колись давно люди поклонялися мені у храмах, створених спеціально в мою честь. Це було давно, у моїй улюбленій Елладі. І зараз Я бажаю нагадати вам про те, що Я також є заступницею справедливих воєн.
Богородиця
2. Усе у вашому світі має двоїстий характер. Тому, як вам не здасться дивним це чути від Мене, крім несправедливих воєн існують ще війни, які мають справедливий характер. Тому, перш ніж прийняти участь у тій чи іншій війні, треба дуже добре зрозуміти ті мотиви, які рухають вами й тими людьми, які наділені владою та приймають рішення про початок війни.
Богородиця
3. Передусім ви повинні зрозуміти: чи будете ви в ході цієї війни відстоювати корисливі інтереси або ви будете обороняти свою землю, свої домівки, свої сім'ї від зовнішнього ворога, який загрожує вам і завдає свої удари по вашій землі. Дуже важливий мотив кожного воїна, який бере участь у війні. І якщо людина йде на війну з будь-яким корисливим мотивом, то участь у війні для цієї людини буде обтяжувати її кармою неправильної дії. Корисливим мотивом можуть бути гроші, слава, влада, посада або чин, а також військова здобич.
Богородиця
4. Закон Карми є дуже складним законом цього Всесвіту. Тому давайте розберемо, як участь у несправедливій війні відіб'ється на країні і її людях, які беруть участь у цій війні. Звичайно, у ході будь-якої війни застосовується насильство, і гинуть люди. Тому важливо зрозуміти: яку карму буде нести та країна, яка бере участь у несправедливій війні.
Богородиця
5. Кожен, хто бере участь у несправедливій війні, несе свою частку карми. Проте у кожного учасника війни є матері, є родичі. І вся родина й навіть далекі родичі людини, яка бере участь у несправедливій війні, поділяють карму вбивств і руйнувань, що творяться. Таким чином послаблюється сім'я та весь рід. Що може бути причиною виродження роду фізичного й розумового.
Богородиця
6. Отже, карма несправедливої війни зачіпає навіть тих людей, які далекі від безпосередньої участі у військовому конфлікті. Крім цього, існує карма країни, яка бере участь у несправедливій війні. Ця карма лягає на все населення країни й розподіляється між всіма членами суспільства. Переважно, це веде до припинення потоку Божественної енергії, відпущеної для країни. Нестача Божественної енергії виявляється як відсутність достатку, голод, психічні розлади значної частини населення країни: шизофренія, одержимість, депресія, схильність до суїциду, агресії.
Богородиця
7. Звичайно, більша частина карми несправедливої війни лягає на тих людей, які приймають рішення про початок такої війни. Проте, як Я сказала вище, кармічний тягар лягає і на кожну людину, яка проживає в цій країні. Тому що жодна війна не може відбутися, якщо не буде людей, які згодні брати участь у війні заради особистої вигоди, наживи або з метою вдосконалення своїх навичок вбивства на живих мішенях.
Богородиця
8. Здорове суспільство ніколи не дозволить втягнути себе в несправедливу війну, тому що надто добре усвідомлює відповідальність за цю війну, яка лягає на багато поколінь.
Богородиця
9. Тепер що стосується ведення справедливих воєн. У тому випадку, якщо воїн бере участь у битві з метою захисту своєї країни, своєї землі, своєї родини й не має при цьому мети особистої наживи, вигоди, якщо воїн готовий пожертвувати своїм життям безкорисливо для загального блага своєї країни, то такі дії вважаються правильними й навіть у разі смерті воїна не послаблюють сім'ю, до якої він належить, а, навпаки, енергетично підсилюють її.
Богородиця
10. Самопожертва для порятунку ближніх може розглядатися як ненасильство у випадку якщо людина готова бути живим щитом між нападниками й своїми близькими. Цей вищий акт самопожертви створює благу карму для всього роду й країни. Метою мого сьогоднішнього Послання було прояснення питання про справедливі й несправедливі війни. Я думаю, що у сформованих у цей час у світі умовах, моє Вчення буде корисне для вас, і ви зможете застосувати його на практиці у ваших життях. Я ЄСМЬ Афіна Паллада.
Богородиця
Слава Отцю, і Сину, і Святому Духу,
і Божественній Матері,
і нині, і повсякчас, і навіки-віків. Амінь.
В ім'я Отця, Матері, Сина й Святого Духа.
Амінь!
_____________
1 Головним при читанні Розаріїв, як і будь-яких молитов, є наша повна відданість Волі Бога, досягнення того молитовного стану свідомості, котрий дозволяє забути про себе, розчинитися в Богові. Якщо православні молитви "Отче наш" і "Богородиця" заважають вашій свідомості зосередитися на Богові, використовуйте той варіант цих молитов, котрий найбільше прийнятний для вашої свідомості.
2 На початку Розарію молитва "Богородиця" читається 3 рази. У кожному розділі Розарію між пунктами тексту "Богородиця" читається один раз.