Учення про працю та ставлення до грошей
Улюблений Бабаджі
7 червня 2010 року
Я ЄСМЬ Бабаджі. Я знову до вас прийшов.
Доти, поки я зможу давати своє Вчення через цього Посланника, я буду до вас приходити.
Звичайно, було б значно краще, якби я прийшов до вас і, як у той час, коли я перебував у своєму ашрамі в Хайдакхані, зміг давати своє Вчення безпосередньо.
Але той час минув. І нове втілення зажадає значних зусиль з боку Вознесених Сонмів. Тому я скористаюся з тієї можливості, яка є зараз. Тому що й ця можливість може закінчитися.
Людство не вчиться і не хоче вчитися. Уся справа в лінощах вашої душі, яка хоче відпочивати й не хоче трудитися.
Яка дурниця, що ви повинні відпочивати. Із чого ви взяли, що ви будете щасливі, якщо будете відпочивати?
Я давав Вчення про карма йогу. І зараз я продовжую стверджувати зі свого вознесеного стану свідомості, що тільки карма йога - належним чином спрямовані вами зусилля у творчій праці на Загальне Добро - здатна змінити й переломити ситуацію, яка склалася у світі.
Саме праця, правильна праця здатна все змінити.
Доти, поки ви працюєте для того, щоб заробити гроші, ви нікуди не рухаєтеся. Яка дурниця: прив'язувати вашу працю до якого-небудь результату на фізичному плані. Праця сама по собі є великою цінністю. І істинна праця є вищим благом для розвитку людської душі.
Перегляньте ваше ставлення до праці. Поставте собі запитання: чому праця не надає вам більше радості?
Це дивно: бачити результат вашої праці в зароблянні якихось папірців. Що коштують папірці в Божественному світі? Вони є приналежністю вашого світу, світу ілюзії. У Божественному світі має значення зовсім інший результат вашої праці, а саме: ті навички й той безцінний досвід, який необхідний для розвитку вашої індивідуальності.
Ви прийдете після вашого втілення в наші Обителі й з подивом виявите, що ваше життя пройшло зовсім безглуздо й безцільно. Ви ганялися за якимись папірцями, які ви називаєте грішми, для того щоб отримувати й отримувати задоволення від життя. Але які б задоволення ви не отримували, через якийсь час вони набридали вам, і ви знов пускалися в гонитву за грішми, щоб купити на них нові задоволення.
А найголовніше задоволення, задоволення від праці, яке є настільки ж природним для вас, як дихати, чомусь втрачене для вас. Ви надто заглибилися в ілюзію. І найпростіші речі, які доступні дитині, стали для вас незрозумілі. Дитина трудиться з ранку до вечора. Вона постійно чимось зайнята. Вона творить. Це вам здається, що вона грається. Вона пам'ятає Божественний світ, і вона знає, навіщо вона прийшла у втілення. Але проходить всього лиш кілька років, і, стикаючись із вашою системою цінностей, дитина вже втрачає інтерес до праці. Тому що праця сама по собі не цінується у вашому суспільстві. У вашому суспільстві цінується тільки здатність заробляти гроші.
У той час, коли я перебував у втіленні, я бачив цю прихильність людей до грошей. І я любив влаштовувати випробування для тих, хто прагнув наблизитися до мене й переїхати жити в ашрам. Я зобов'язував їх зібрати певну суму грошей і віддати їх мені.
У такий спосіб я визначав, наскільки людина віддана мені й тому Вченню, яке я давав. Фактично я змушував їх розстатися з найголовнішим, до чого вони зазнавали найбільшу прихильність, – із грішми.
Багато хто з них думав, що мені були потрібні гроші на будівництво ашрама, або вони думали, що в такий спосіб я збираю гроші за Вчення. Це нерозумно думати, що Вчення можна отримати за гроші.
Ніяку істинну цінність неможливо отримати за гроші. Любов неможливо отримати за гроші. Відданість неможливо отримати за гроші. Служіння неможливо отримати за гроші.
За гроші ви зможете отримати тільки імітацію цих Божественних якостей. Спробуйте солов'я змусити співати за гроші. Ось те саме відбувається, коли ви намагаєтеся отримати Вчення за гроші.
Усі гроші, як і будь-яку іншу енергію, вам дає Бог. І тільки Йому ви повинні дякувати за все. За їжу, яку ви їсте. За одяг, який ви носите. За притулок, який у вас є. За Вчення, яке ви отримуєте від нас.
Подумайте над моїми словами, коли у вас з'явиться час. Коли ви звільнитеся від суєти й гонитви за грішми й задоволеннями.
І є інший бік цього Вчення, яке я вам сьогодні даю. Це – поважне ставлення до грошової енергії, як до будь-якої іншої енергії. Тому що все виходить від Бога. І доти, поки ваше суспільство є настільки недосконалим, що в ньому існують гроші, ви повинні правильно ставитися до грошей. І ваше бажання віддати свої пожертвування на благу справу, що йде з глибини ваших сердець, має під собою дуже глибоке коріння та цілком виправдане. Тому що ваші гроші, працюючи на благу справу, здатні відпрацьовувати вашу карму. У такий спосіб ви очищаєтеся від карми.
Але це буде працювати тільки в такому випадку, коли ваша жертва є щирою і вам не шкода розстатися з вашими грішми. Доти, поки в суспільстві зберігається грошовий обіг, вам необхідно ретельно стежити за тим, як ви ставитеся до грошей і як ви їх витрачаєте.
Як все у вашому ілюзорному світі, гроші мають властивість подвійності. І ви можете витрачати їх для множення ілюзії, а можете витрачати їх для згортання ілюзії. У першому випадку, ви творите карму, у другому випадку, ви відпрацьовуєте її.
Я приходив сьогодні для того, щоб дати вам це Вчення про ставлення до праці й грошей, щоб ви керувалися цим Вченням у ваших життях. А якщо ні, коли ви отримуєте Вчення, але не застосовуєте його на практиці, ви творите таку саму карму, як нібито робили неправильні вчинки.
Я ЄСМЬ Бабаджі.
Наступне Послання: "Розмова з людьми Росії", Владика Микола Реріх